Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, TBMM Genel Kurulu’nda 2014 yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu Tasarısı görüşmelerinde yaptığı konuşmada, öğretmen adaylarına müjdeli haberi verdi.
| 50 bin öğretmen alınacak |
ŞUBAT’TA 10 BİN, TEMMUZ’DA 40 BİN ÖĞRETMEN
Başbakan Erdoğan, 11 yılda toplam 407 bin 537 öğretmen ataması yaptıklarını belirterek, ‘Şubat ayında 10 bin öğretmen alımı daha yapacağız. Temmuz’da 40 bin öğretmen
daha alacağız. Şu anda Milli Eğitim bünyesinde çalışan yaklaşık 810 bin öğretmenin yarısından fazlası bizim dönemimizde atandı. Biz geçmiş dönemlerin açıklarını kapıyoruz’ diye konuştu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.