Kamuya 100 bin memur alımı yapılacak

Devlet Personel Başkanı Mehmet Ali Kumbuzoğlu, merkezi yerleştirme uygulamasıyla 14 yılda, 600 bin kamu personelinin istihdam edildiğini belirterek, bu yıl yaklaşık 100 bin personel alınacağını açıkladı.

Kamu memur alımı
Şu anda ilanını gerçekleştirdikleri 18 bin 846 personelin alımını yapacaklarını kaydeden Kumbuzoğlu, tüm statülerde alım olacağını söyledi.

BÜYÜK BÖLÜMÜ 4 BAKANLIĞA OLACAK

Kumbuzoğlu, başta Sağlık Bakanlığı’na ebe ve hemşire
olmak üzere, Orman Genel Müdürlüğü’ne, Aile Bakanlığı’na ve Spor Bakanlığı’na memur alımlarının yapılacağını ifade etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.