Devlet Personel Başkanı Mehmet Ali Kumbuzoğlu, merkezi yerleştirme uygulamasıyla 14 yılda, 600 bin kamu personelinin istihdam edildiğini belirterek, bu yıl yaklaşık 100 bin personel alınacağını açıkladı.
 |
| Kamu memur alımı |
Şu anda ilanını gerçekleştirdikleri 18 bin 846 personelin alımını yapacaklarını kaydeden Kumbuzoğlu, tüm statülerde alım olacağını söyledi.
BÜYÜK BÖLÜMÜ 4 BAKANLIĞA OLACAK
Kumbuzoğlu, başta Sağlık Bakanlığı’na ebe ve hemşire
olmak üzere, Orman Genel Müdürlüğü’ne, Aile Bakanlığı’na ve Spor Bakanlığı’na memur alımlarının yapılacağını ifade etti.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.