![]() |
| Hemşire alımı |
Maliye Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, Şimşek, üniversite hastanelerinin hemşire sayılarının desteklenmesi ve sağlık hizmet sunumunun kalitesinin artırılması amacı ile yatak sayısı ve doluluk oranı, yoğun bakım üniteleri, ameliyathaneler ve acil servislerin kapasiteleri
dikkate alınarak, Sağlık Bakanlığı ile Maliye Bakanlığı arasında bir çalışma yapıldığını belirtti.
Şimşek, söz konusu çalışma sonucunda, 2013 yılında hemşire yetersizliği tespit edilen üniversitelere 657 sayılı Kanunun ilgili maddesi uyarınca 2 bin adet sözleşmeli hemşire pozisyonunun verilmesinin uygun bulunduğunu kaydetti.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.