Maliye bakanlı açıkladı : 2 bin hemşire alınacak

 Sağlık sektöründe kamu eleman alımları devam ediyor. Siyasilerin söylevleri ile ümitlenen iş arayan arkadaşlar bilgi güçlü kaynaktan;

Hemşire alımı
Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, hemşire yetersizliği tespit edilen üniversite hastanelerine 2 bin adet sözleşmeli hemşire pozisyonunun verileceğini açıkladı.

Maliye Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, Şimşek, üniversite hastanelerinin hemşire sayılarının desteklenmesi ve sağlık hizmet sunumunun kalitesinin artırılması amacı ile yatak sayısı ve doluluk oranı, yoğun bakım üniteleri, ameliyathaneler ve acil servislerin kapasiteleri
dikkate alınarak, Sağlık Bakanlığı ile Maliye Bakanlığı arasında bir çalışma yapıldığını belirtti.

Şimşek, söz konusu çalışma sonucunda, 2013 yılında hemşire yetersizliği tespit edilen üniversitelere 657 sayılı Kanunun ilgili maddesi uyarınca 2 bin adet sözleşmeli hemşire pozisyonunun verilmesinin uygun bulunduğunu kaydetti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.