mrb ben hataydan nuriye.1983 doğumluyum.kamu yönetimi mezunuyum.diksiyonum düzgün,müşteri odaklı,kendine güvenen biriyim.daha önce yönetici adayı olarak başvuru yapmıştım.bilgisayarın yavaş çalışmasından dolayı sınavı başarılı bir şekilde geçemedim.umarım bundan sonraki başvurum kabul olur.sizlerle çalışmayı çok istiyorum.teşekkürler..
mrb ben hataydan nuriye.1983 doğumluyum.kamu yönetimi mezunuyum.diksiyonum düzgün,müşteri odaklı,kendine güvenen biriyim.daha önce yönetici adayı olarak başvuru yapmıştım.bilgisayarın yavaş çalışmasından dolayı sınavı başarılı bir şekilde geçemedim.umarım bundan sonraki başvurum kabul olur.sizlerle çalışmayı çok istiyorum.teşekkürler..
YanıtlaSil