2013 gençlik ve spor bakanlığı personel memur alımları

Gençlik ve Spor Bakanlığı 2013 yılı içerisinde bakanın twitter hesabından yaptığı açıklamaya göre 500 antrenör ve 2000 personel alacağını söyledi.


Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç, 2. kademe ve milli olanlar öncelikli olmak şartıyla 500 antrenör, çoğu BESYO mezunu 2000 personeli de 2013 yılı içinde alacağını duyurdu. İşte Bakan Kılıç’ın attığı twitler:

Suat KILIÇ?@GSB_SuatKilic

Sevgili antrenörler; 500 antrenör alımı yapacağız. 2.kademe ve milli olanlar öncelikli. Çoğunlukla BESYO mezunları.

Suat KILIÇ?@GSB_SuatKilic

2013 içinde ayrıca 3/4′ü BESYO mezunları olmak üzere 2000 kadronun atamasını KPSS sonuçlarına göregerçekleştireceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.