mrb ben hataydan nuriye.1983 doğumluyum.kamu yönetimi mezunuyum.sizlerle çalışmayı çok istiyorum.teşekkürler..
Ben cemal Ergin endüstri meslek lisesi-elektrik bölümü mezunuyum tedaş da çalıştım Ekat belgem var sizinle çalışmak isterim sizde uygun görürseniz
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.
mrb ben hataydan nuriye.1983 doğumluyum.kamu yönetimi mezunuyum.sizlerle çalışmayı çok istiyorum.teşekkürler..
YanıtlaSilBen cemal Ergin endüstri meslek lisesi-elektrik bölümü mezunuyum tedaş da çalıştım Ekat belgem var sizinle çalışmak isterim sizde uygun görürseniz
YanıtlaSil