Hastanelere 2000 kişi alınacak

2012 saglıkta personel alım yılı olacak Acıbadem hastanesi ve medikal park hastanesi 2 bin personel alımı yapacak. Hastaneler is başvuru formları ve detaylar için tıklayınız http://elemanara.org/saglikta-20-bin-kisiye-is-acibadem-2-bin-kisi-alacak/

1 yorum:

  1. mrb ben hataydan nuriye.1983 doğumluyum.kamu yönetimi mezunuyum.ingilizce ve bilisayar sentrifikam var.hastanede çalışmayı çok istiyorum.teşekkürler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.