2012 Sağlık bakanlığı personel alımı yapılacak (6 bin 480 kişi)

Sağlıkçı iş başvurusu
 2012 yılına girdiğimiz şu günlerde personel alımı haberi açıklayan bir diğer devlet kurumumuz da sağlık bakanlığı oldu. 2012 yılının ilk aylarında çeşitli branşlarda sağlık bakanlığına 6 bin 480 kişi alınacak. 2012 sağlık bakanlığı eleman alımı ile ilgili tarih henüz netleşmese de 2012 kpss puanının kullanılacağı düşünülmekte. Sağlık bakanlığında görevlendirilen personel başlangıçta yer değişikliği yapamayacak, tercih yapacak sağlıkçı arkadaşlar bu koşulu göz önünde bulundurması gerekmekte.

Sağlık Bakanlığı yapmış olduğu açıklamada ilk etapta görevlendirilmek üzere 6 bin 480 kişinin sözleşmeli olarak görevlendirileceği açıklanırken personel kadro dağılımının 140 dış hekimi, 6 diyetisyen, 843 ebe, 23 eczacı, 11 fizyoterapist, 584 hemşire, 12 psikolog, 1117 doktor, 1600 uzman, 155 sağlık teknikeri ve 1989 sağlık memuru olarak yapılacağı yönünde açıklamalar geldi. Personel alımlarının ilk etapta sağlık görevlisi teminin güç olduğu bölgelerde yapılacağı özellikle vurgulanırken adayların yapmış oldukları başvurulardan sonra belirli bir süre başka bir ile atama isteyemiyecek olmaları şartını da hatırlatmak gerekiyor. Böylelikle bir çok bölgede çok daha kaliteli sağlık hizmeti sunulmasının önünün açılması amaçlanıyor. Alımlar ile ilgili olarak daha detaylı açıklamanın ileri ki günlerde yapılması bekleniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.