Şimşek, uygulamayla Van’daki vatandaşlara, daha iyi ve kaliteli hizmet götürülmesinin amaçlandığını belirterek, ayrıca Van’daki personelin motivasyonunun ve moralinin yüksek tutulmasının amaçlandığını bildirdi. Şimşek, söz konusu tazminattan, Van Merkez ve Erciş ilçesinde bağlı yerleşim birimleri dahil olmak üzere, sürekli görevle fiilen çalışan devlet memurlarının, Türk Silahlı Kuvvetleri personelinin, uzman jandarmanın, uzman erbaşın, hakim ve savcıların, yükseköğretim personelinin, kamu kurum ve kuruluşlarındaki sürekli ve geçici işçiler ile sözleşmeli personelin yararlanacağını kaydetti. Depremle ilgili Van Merkez ve Erciş’te görevlendirilenlerin de tazminattan yararlanacağını kaydeden Şimşek, tazminat ödemelerinin 23 Ekim 2011 tarihinden itibaren 6 ay süreyle,
300 lira olacağını da belirtti.
Ben depremde canımdan başka herşeyimi kaybewttim. Deprem günü üzerime giydiğimiz kıyafetlerimizden başka malımız kalmadı. 1800 TL'yi 6 taksitle ben devlete ödeyeyim. Yazıklar olsun...
YanıtlaSil