![]() |
| Varan paylaşılamıyor |
Seyahat sektöründe dev birleşme gerçekleşmek üzere.
Ulusoy Seyahat Genel Müdürü Mustafa Yıldırım, Varan ile görüşmelerin devam ettiğini belirterek, “Protokol yapıldı, imza aşamasına gelindi. Şu anda Varan otobüsleri Ulusoy sisteminde çalışıyor” dedi.
Aile bireylerinin kendilerini uygun gördüğünü belirten Yıldırım, Rekabet Kurulu onayını beklediklerini kaydetti. Dünya gazetesinin haberine göre, Varan markasının
devam edeceğini belirten Yıldırım, “Ulusoy Holding çatısında Ulusoy-Varan-Bosfor üçlüsü olarak UVB adıyla yeni bir oluşum kuracağız. Havaş ve Çelebi’de olduğu gibi yer hizmetlerinde var olacağız” dedi.
Ulusoy iş başvurusu için tıklayın
Metro iş başvurusu için tıklayın

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.