Nişantaşı hospital açılıyor Ortadoğu grup iş başvurusu

Ortadoğu grup bünyesinde sağlık sektörüne yeniden giriş yapan Nişantaşı hospital yakında açılıyor.
Ortadoğu grup iş başvurusu
 Memorial hastanesinin kuruluş ve işletmesini 1996-2005 yılları arasında yürüten grup, sağlık sektöründen ayrılmasının ardından, yakında hizmete açacağı Nişantaşı Hospital ile sektöre devam etmeye karar verdi. 50 milyon dolarlık yatırım yapılarak yeniden inşa edilen hastane özellikle kadın hastalıkları ve doğum ile ilgili branşlarda iddialı olmayı hedefliyor. Nişantaşı Hospital Genel Müdürü Metin Genç, “39 hasta yatağı, 4 ameliyathane, 10 üçüncü basamak yenidoğan yoğun bakım yatağı, 2 erişkin yoğun bakım yatağı, tam donanımlı acil servis ve görüntüleme merkezimiz bulunuyor” diye konuştu. İş başvurusu için tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.