![]() |
| iş başvurusu |
Callpex Customer Center Firması tarafından kurulacak Çağrı Merkezinde çalışacak kişiler, Yozgat İş Kur İl Müdürlüğü aracılığıyla işe alınacak.
Sabahın erken saatinden itibaren kurum önünde toplanmaya başlayan 2 bin kişi içeri girmek için adeta birbirleriyle yarıştı. Zaman zaman arbedenin de yaşandığı müracaatlarda vatandaşlar organizasyonun düzensizliğine tepki gösterdi.
Çağrı merkezinin ilk etapta 100 kişi istihdamla işe başlayacağı, her ay 100 kişi artırarak bir yıl içerisinde bin kişiye istihdam sağlayacağı belirtildi.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.