ben türkide çakışmak istiyorm türk hva yollarına giriyorm yurt dışı formu çıkıyor sinir oluyorm
mrb ben hataydan nuriye.1983 doğumluyum.kamu yönetimi mezunuyum.thy bünyesinde sizlerle çalışmayı çok istiyorum.ilgileriniz için teşekkürler
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.
ben türkide çakışmak istiyorm türk hva yollarına giriyorm yurt dışı formu çıkıyor sinir oluyorm
YanıtlaSilmrb ben hataydan nuriye.1983 doğumluyum.kamu yönetimi mezunuyum.thy bünyesinde sizlerle çalışmayı çok istiyorum.ilgileriniz için teşekkürler
YanıtlaSil