Tedaş iş başvurusu

 Tedaş iş başvurusu yapmak isteyen arkadaşlar 2011 yılı eleman alımları sonrası 2012 tedaş eleman alımlarını beklemekteler. Hala yetkililerden Tedaş eleman alımları ile ilgili bir açıklama gelmezken 2012 yılında tedaşta yeni personel alımları yapılacağını
düşünmekteyiz. Tedaş iş ilanları sitemizde yayınlanacak

1 yorum:

  1. mrb ben hataydan nuriye.83 doğumluyum.kamu yönetimi mezunuyum.ingilizce ve bilgisayar sentrifikam var.ilgileriniz için teşekkürler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.