 |
| Kipa eleman alımı |
Kipa marketler zinciri 2012 yılı yatırımları ile 1300 kişiye iş olanağı sağlanacak. Perakende sektörünün 18 bin kişiye iş olanağı sağlanacağı 2012 yılında
kipa marketler zinciri tam 1300 kişi alacak. Aşağıdaki bağlantımızı kullanarak sizde tesco
kipa iş başvuru formuna ulaşabilir açık pozisyonlara
başvurunuzu yollayabilirsiniz.
Tesco kipa iş başvurusu
mrb ben hataydan nuriye.1983 doğumluyum.kamu yönetimi mezunuyum.ingilizce ve bilgisayar sentrifikam var.sizlerle çalışmayı çok istiyorum.ilgilerinizi bekliyorum..
YanıtlaSilmerhaba izmir karşıyaka,dan ergin özbay 06/06/1971 doğumluyum mesleğim türk mutfağı üstüne aşçı,lık 23 senelik aşçıyım t.c.32062162518 sizlerle çalışmak güzel olmalı mesleğim konusunda uzmanım teşekkür ederim saygılarımla csm.no:0537 8781894
YanıtlaSiladı : RACİ
YanıtlaSilsoyadı : AYDAR
DOĞUM TARİHİ: 1958
ADRES : ÇERKEZKÖY
TEL : 0538 579 17 80
MESLEK : KASAP
DAHA ÖNCE ÇALIŞTIĞIM YERLER : GÜLER MARKET, KİLER MARKET, LEMAR MARKET HEPSİNDE KASAP OLARAK ÇALIŞTIM.
EMEKLİYİM
SİZİN GİBİ BAŞARILI VE GÜVENLİ BİR KURUMLA ÇALIŞMAK İSTERİM. BİLGİLERİNİZE ARZ EDERİM. TEŞEKR EDERİM ...
derya yıldırım 1987 samsun dogumluyum.lıse mevzunuyum.mero markette kasa şefligi yaptım.ıstanbul avrupa yakasında oturuyorum.suan calısmıyorum acıl ıse ıhtıyacım var 05514026168
YanıtlaSiltezer halavurt 1993 doğumluyum açıktan liseyi okuyorum kasiyerlik bilgilerim war sizin gibi şirketlerle çok çalışmak istioyorum lütfen bana geri döünün acil işe ihtiyacım war kuşadasında oturuyorum tel: 05458439085 teşekkürler......
YanıtlaSilmerhaba ben murat ertaş.36 yaşındayım.ağır vasıta şoförüyüm. sizinle çalışmaktan mutluluk duyarım.denizli merkezde oturuyorum.05362503652.saygılarımı sunarım.
YanıtlaSilben songül emre lüleburgaz mağazalarınızdan birinde çalışmak istiyorum her hangi bir departman olabilir hepsinde özverili ve başarılı olacağımdan emin olabilirsiniz
YanıtlaSilben gülsüm Lüleburgaz da oturuyorum kipada calısmak ıstıyorum muglada unilever maret ve danonede calistım daha öncede markette baklavacı olark calısmstm bana iş ıcın elemana ıhtıyac olduğunda cvbıma donersenız teşekkür ederım
YanıtlaSil