Öğrencileri kalifiye olmak için fabrikalara bekliyoruz

Kalifiye eleman yetiştirmek
 Kalifiye eleman yetiştirmek için tüm kurumlar ellerinden geleni yapıyor. Ülkemizdeki nitelikli eleman ihtiyacı tabi ki eğitim ile çözülecek. DEİGAD başkanı da bu bağlamda öğrencilerin kalifiye olması için şimdiden fabrikalarda eğitime açık olduklarını belirtti.

Denizli Genç İş Adamları Derneği (DEİGAD) Yönetim Kurulu Başkanı İlker Başkaya, sanayinin nitelikli eleman ihtiyacı için fabrika ve tesislerin kapılarını öğrencilere açmaya hazır olduklarını, resmi kurumlarla işbirliği yapmak için görev beklediklerini bildirdi.

 Başkaya, yaptığı yazılı açıklamada, üniversitelerde yeni eğitim ve öğretim yılının başladığı bu dönemde, dünyada baş gösteren küresel ekonomik kriz karşısında eğitim ve öğretimin
öneminin bir kez daha ortaya çıktığını belirtti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.