![]() |
| 2500 ziraat mühendisi alımı |
Benim de dahil olduğum bir çok meslektaşım verilen sözün bir seçim yatırımı olduğunu, seçimden sonra kimsenin kılını bile kıpırdatmayacağını düşünmekteydik ki 17 eylül cumartesi sabahı yetkili bir mercii olan Bursa Tarım il müdürü Kasım Piral'den açıklama geldi.(bknz) Açıklamaya göre Sayın tarım il müdürümüz Targel projesi kapsamındaki son 2500 ziraat mühendisi alımının önümüzdeki dönemde gerçekleşeceğini belirtmekte. Yeni personel alımı ile sadece mühendis değil veteriner ve sosyolog alımları da yapılacak.
Sayın Kasım Piral bu açıklama ile atama bekleyen mühendis arkadaşlarımın içine su serpse de tarih açıklamamış olması sadece önümüzdeki dönem olarak belirtmesi kafamızda yeni soru işaretleri oluşmasına da neden olmuştur. Önümüzdeki dönemde kasıt 2012 yılı mı? yeni meclis
yılı mı? yoksa 2012 kpss sonrası mı olacaktır?
Bazı memur forumlarında 2500 ziraat mühendisi alımı tarihi olarak Kasım Aralık ayları işaret edilmekte fakat bu açıklamalar söylenti niteliğini aşamamaktadır.
Tüm bu beklentilerin gölgesinde kalan görevde olan 7500 sözleşmeli personele seçim öncesi verilen kadrolar tahminimizce kimseyi köyde bırakmayacak gibi. Hepsinin doğal hakkı olan kadro sonucu atama şansları yükselmiştir. Bu gelişme sonrası her köye bir ziraat mühendisi projesi olan TARGEL amacına ulaşamamıştır...diye düşünmekteyiz....

Sen veteriner agirliklimi yoksa ziraat muhendisi agirliklimi git bi bak tarim il subelerine
YanıtlaSil