İpekyolu kalkınma ajansı iş başvurusu ile eleman alımı yapacak

İpekyolu kalkınma ajansı eleman alımı yapacaktır |

2 yorum:

  1. mrb ben hataydan nuriye.1983 doğumluyum.kamu yönetimi mezunuyum.ingilizce ve bilgisayar sentrifikam var.sizlerle çalışmayı çok istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. mrb ben hataydan nuriye.1983 doğumluyum.kamu yönetimi mezunuyum.ingilizce ve bilgisayar sentrifikam var.sizlerle çalışmayı çok istiyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.