mrb ben hataydan nuriye.1983 doğumluyum.kamu yönetimi mezunuyum.ingilizce ve bilgisayar sentrifikam var.diksiyonu düzgün,kendine güvenen,kararlı,grup çalışmasına yatkın biriyim.sizlerle çalımayı çok istiyorum.ilgilerinizi bekliyorum.teşekkürler
BEN ELİF KAYA İKTİSAT MEZUNUYUM 2011 DE ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİNDEN MEZUN OLDUM. KARARLI, GRUP ÇALIŞMASINA YATKIN, POZİTİF BİR ÇALIŞMA ORATMI YARATARAK ÇOK ETKİLİ OLABİLECEĞİME İNANIYORUM .AYRICA İNGİLİZCU VE SİLGİSAYAR SERTİFİKAM VAR. SİZİNLE BİRLİKTE ÇALIŞMAK İSTİYORUM ELİF KAYA eliifimmm88@hotmail.com
mrb ben hataydan nuriye.1983 doğumluyum.kamu yönetimi mezunuyum.ingilizce ve bilgisayar sentrifikam var.diksiyonu düzgün,kendine güvenen,kararlı,grup çalışmasına yatkın biriyim.sizlerle çalımayı çok istiyorum.ilgilerinizi bekliyorum.teşekkürler
YanıtlaSilBEN ELİF KAYA İKTİSAT MEZUNUYUM 2011 DE ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİNDEN MEZUN OLDUM. KARARLI, GRUP ÇALIŞMASINA YATKIN, POZİTİF BİR ÇALIŞMA ORATMI YARATARAK ÇOK ETKİLİ OLABİLECEĞİME İNANIYORUM .AYRICA İNGİLİZCU VE SİLGİSAYAR SERTİFİKAM VAR. SİZİNLE BİRLİKTE ÇALIŞMAK İSTİYORUM ELİF KAYA eliifimmm88@hotmail.com
YanıtlaSil