YÖK'ten liselilere af geldi

 Yök lisede af yaptı.
Yükseköğretim Kurulu (YÖK), af kanundan kimlerin yararlanacağına ilişkin merakla beklenen kararını verdi. isbasvurusu.org

YÖK af
Buna göre, terör suçu dışındaki suçlardan “cezaevinde bulunanlar” ile “bir üniversiteyi kazandığı halde liseden mezun olamayan” öğrenciler aftan yararlanacak. YÖK’ün en tartışmalı kararı “bir ön lisans veya lisans programını kazandığı halde liseden mezun olamadığı için kayıt yaptıramayanların” da aftan yararlanmasına ilişkin oldu. Buna göre, affın başlangıcı olan 1980’den bu yana liseden mezun olamayan ancak bir üniversiteyi kazananların, 25 Temmuz’a kadar başvuru yapmaları gerekiyor.

Üniversiteden ilişiği kesilenlerin önümüzdeki eğitim-öğretim yılında üniversite öğrenimlerine başlayabilmeleri için kaydının silindiği yükseköğretim kurumuna 25 Temmuz’a kadar başvuruda bulunmaları gerekiyor. Aftan yararlanıp üniversiteye geri dönmek için başvuruda bulunanlar
şartları ilgili öğretim kurumlarınca incelendikten sonra, kayıtları yapılarak 2011-2012 eğitim-öğretim yılında öğrenimlerine başlayabilecek.

1 yorum:

  1. Allah aşkına lütfen busenede af gelsinn üniversiteyi kazandık alttan dersim yüzünden gidemicem bunca emeklerimize yazık lütfen alttan dersler silinsin mezun olamıyoruz diplomayı alamıyoruz bunca sene boşunamı çalıştık sınavlara. üniversiteyi kazandık gidemiyoruzzz lütfen busenede a gelsin allah aşkına... duyun sesimizi..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.