![]() |
| mamak işkur |
Mamak Kültür Merkezi’nde hizmete açılan İŞ-KUR hizmet noktasına ilgi her geçen gün artıyor. En fazla kadınların başvuru yaptığı merkeze gelen vatandaşlar İŞ-Kur’un düzenlemiş olduğu kurslardan da yararlanıyor.
Mamak Belediyesi ve İŞ-KUR Genel Müdürlüğü’nce yapılan protokol sonucunda Mamak Kültür Merkezi binası içinde geçtiğimiz aylarda İŞ-KUR hizmet noktası açıldı. Açıldığından bugüne kadar merkez, iş arayan vatandaşların akınına uğradı. En fazla kadınların başvuru yaptığı merkeze şuana kadar 150 kişi iş başvurusu yaptı. Yapılan başvuruların 101 tanesini kadınlar oluştururken, 49 tanesi erkeklere ait. Yine başvuruların 55 ‘i 21–30 yaş arası vatandaşlardan oluşurken, 48 kişi 31–40 yaş arası, 21 kişi 41–50, 18 kişi 20 yaş
ve altı, 8 kişiyi de 50 yaş üzeri vatandaşlar oluşturuyor. Okuryazarlık oranına göre ise başvuranların 48’i ilkokul mezunu, 74’ü lise mezunu, 15’i yüksekokul mezunu ve 11 kişi de üniversite mezunu.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.