Klavyeyi biliyor musunuz?

Önceden cv gönderdiğim yere görüşme için çağrıldım.Birçok soruya tabi tutulduktan sonra komik ve bir o kadar da sinirimi bozan soru geldi. Bu sorumun cevabı adamın masasındaki özgeçmişimde olmasına rağmen :"Klavyeyi biliyor musunuz?" "Evet 10 parmak eğitimi aldım." "O önemli değil" :) peki önemli
olan neydi , evet biliyorum şu bilgisayarın önünde üzerinde tuşlar olan şey mi demeliydim... (egoist)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.