Fazla gösterişli eleman olmaz-mış!

İş başvurumun olumlu olacağını sanarak gittiğim iş görüşmesinde müdür tarafından işe alınmama sebebim olarak fazla gösterişli olmam,kendime çok bakmammış.Beni işe alırlarsa erkek çalışanlar için iş kazasına sebebiyet verirmişim,ne yani bakımsız saçım başım dağınık şekilde mi gitmeliydim iş görüşmesine bu kadar saçma bir sebep olabilir mi acaba?Bende oradan sadece gülerek çıkmayı uygun gördüm kendime yoksa
ağzımdan hiçte güzel kelimeler dökülmeyecekti... (Selenmurat)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.