![]() |
| bilgisayar kullanmak |
Country Manager (C.M.): Birkaç dili ana diline yakın biliyor fakat bilgisayar ve teknolojiden bihaber 55 yaş civarında bir beyefendi.
Ben (B): Türkçe ve İngilizcenin dışında yarım yamalak Arapça ve Farsça biliyorum.
Her ikimizde Türk olmamıza rağmen yabancı dilimin seviyesini de anlamak için mülakat İngilizce yapılıyordu. Daha önceki iş tecrübelerim, çalıştığım firmalar ve bu firmalardaki pozisyonlarım, vs soruldu ve fazla uzatmadan beni dumur eden soruya geliyorum.
(Türkçeye çevirerek söylüyorum.)
- C.M.: Bilgisayar kullanabilir misiniz? Kullandığınız programlar.
- B.: Efendim, tüm MS Ofis, Photoshop, Corel Draw, Catia, AutoCad programlarını çok iyi kullanırım, vs…
- C.M.: Örneğin Outlook’tan bir mail aldın açmasını biliyor musun? Diyelim ekli bir dosya var… O dosyayı bilgisayara kaydedebilir misin?
- B.: Nasıl yani??? :S
Şaka yapıyor diye düşünüyordum önce sorduğu soruyu ama birkaç saniye sonra ve çalışmaya başladıktan sonra şaka değil hatta sorduğu şeyi kendisinin yapamadığını anladım…
HAYATIMIN EN İLGİNÇ MÜLAKAT SORUSUYDU…
(Basarul)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.