Ayakkabıcılar 3 bin kişi arıyor

Ayakkabıcılar derneği
 Tüm sektörler kalifiye eleman ararken ayakkabıcılıkta artan taleple 3 aylık yaz sezonunda eleman açığı ortaya çıktı. Tüm ayakkabı firmalarında 3 bin kişilik ayakkabı işçisi açığı ortaya çıktı.

Ayakkabıcılar Derneği (AYAD) Yönetim Kurulu Başkanı Alpaslan Selçuk, sektörün en yoğun çalıştığı yaz sezonunda 3 bin ayakkabı işçisi ihtiyacı olduğunu açıkladı.

Sektörün 12 ay düzenli üretim yapamadığından yakınan Selçuk, “Üretimin yoğun yapıldığı sezonlarda çalıştıracak eleman bulamıyoruz. Dernek üyelerinden gelen bilgilere göre
sektörde faaliyet gösteren 70 kurumun toplamda 3 bin eleman açığı var. Eleman olsa hemen bugün iş başı yaptıracağız. İşkur’a geçtiğimiz haftalarda acil eleman aradığımızı ilettik. Henüz İşkur yetkililerinden somut bir adım veya eleman ihtiyacımıza çözüm önerisi alamadık” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.