![]() |
| Mercedes |
Alman Mercedes, 44 yılda 670 milyon Euro yatırdığı Türkiye’de otomobil üretimi için fırsat kolluyor. Mercedes-Benz Türk Direktörler Kurulu Başkanı Wolf Dieter Kurz, Türkiye’de otomobil üretimi için doğru zamanı beklediklerini belirterek, “Almanya ile bu konuda görüşüyorum. Otomobil üretmek için şartlar ve çevre uygun. Ama yüksek vergiler ve yeterli kapasite doğru zaman olmadığını ortaya koyuyor. İhtiyaç olduğunda en büyük adaysınız” dedi.
44 yıl önce girdiği Türkiye’de bugüne kadar 670 milyon Euro yatırım yapan, 130 milyon Euro’luk yatırım için de düğmeye basan Mercedes, otomobil üretimi için de fırsat kolluyor. Mercedes’in en önemli otobüs ve kamyon üretim merkezi olan Türkiye’de otomobil üretimi için
doğru zamanı beklemek gerektiğini belirten Mercedes-Benz Türk Direktörler Kurulu Başkanı Wolf Dieter Kurz, “Türkiye’de otomobil üretmek için şartlar uygun. Ama yüzde 100’ü aşan vergiler nedeniyle lüks pazarın düşük olması ve Mercedes’in şu anki yeterli kapasitesi doğru zaman olmadığını ortaya koyuyor” dedi.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.