Sözleşmelilere kadro geldi. Peki memurlarımızın kafasını karıştıran hak kaybı durumu söz konusu mu? Hayır değil. Sözleşmeli olarak çalıştığınız yıllar kadrolu gibi hesaplanacak.
Kadroya alınacak sözleşmeliler çifte sevinç yaşayacak. Sözleşmeli çalışılan süre de memuriyetten sayılacak. Böylece hak kaybı olmayacak
Yıllardır kamuda kadro umuduyla çalışan sözleşmeliler hak kaybetmeyecek. Sözleşmeli memur kadrosuna alınmasına ilişkin Kanun Hükmünde Kararname'ye (KHK) "Bu madde hükümlerine göre memur kadrolarına atananların, 4 üncü maddenin (B) fıkrası ve 4924 sayılı Kanun uyarınca sözleşmeli personel pozisyonlarında geçirdikleri hizmet süreleri, kazanılmış hak aylık derece ve kademelerinin
tespitinde değerlendirilir" ifadesi eklendi. Böylece 10 yıldır sözleşmeli olarak çalışan bir kişi, 10 yılık memur kıdemine sahip oldu. Bu süre kazanılmış hak kabul edilerek maaş tespitinde dikkate alınacak.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.