Kadroya geçemeyen sözleşmeliler Erdoğana faks gönderdi

 Binlerce sözleşmelinin kadroya geçirilmesi haberi ardından tartışmalar bitmiyor. Mahalli idarelerdeki sözleşmeliler de kadro hakkına sahip olmak için Başbakan Erdoğana faks gönderdi.

ANTALYA’da, sözleşmeli çalışanları kadroya alacak kararnamenin dışında kalan mahalli idareler çalışanı sözleşmeliler, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’a tepki gösterdi. Kendilerinin de aynı kararnameye dahil edilmesini talep eden belediye çalışanları, Erdoğan’a taleplerini içeren birer
faks gönderdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.