Elbistan Belediyesi ile İş-Kur Kahramanmaraş İl Müdürlüğü arasında imzalanan protokolle faaliyete başlayan İş-Kur Elbistan Hizmet Noktası'nın birinci yılını doldurması nedeniyle, bu süre içerisinde maddi, manevi ve iş istihdamı konusunda destek veren kurum ve kuruluş yöneticilerine teşekkür plaketi verildi.Kervansaray Restoran'da düzenlenen törende, İş-Kur Elbistan Hizmet Noktası aracılığı ile istihdam ve maddi anlamda destek olan kurum ve kuruluş yöneticileri plaketlerini, protokol
mensuplarının elinden aldı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.