Atanamayan öğretmenler yine eylem yaptı

 Binlerce öğretmenin boşta gezdiği ülkemizde her geçen gün bir eylem haberi duyulmakta. 55 bin öğretmen atama sözünün tutulmadığını belirten atanamayan öğretmenler Milli eğitim bakanlığı önünde eylem yaptı.

Kendilerini, 'Hayalleri kırılmış 55 bin atamayı bekleyen öğretmenler' olarak niteleyen atanamayan öğretmenler, Milli Eğitim Bakanlığı önünde eylem yaptı.

Öğretmenler adına açıklama yapan Osman Çifçi, Ağustos'ta 55 bin atama sözünü almaya geldiklerini belirterek, Milli Eğitim Bakanı Çubukçu'nun bir televizyon kanalında her yıl tek atama yapılacağını ve her atamada 55 bin öğretmen atamayı planladıklarını söylediğini hatırlattı. Haziran ayında 30 bin atama yapıldığını ve Ağustos ayı için de 10 bin atama kaldığı gerçeği ile yüzleştiklerini söyleyen Çifçi, mağduriyetlerinin giderilmesi yerine daha da mağdur edilecekleri bir senaryonun içine düştüklerini

savundu. Çifçi, 55 bin atamanın yapılmasının, sadece eski mezunlar için değil, henüz hayatlarının başında olan, yeni mezun olacak adaylar için hayati bir mesele olduğunun altını çizerek, "Mesleğinin başındaki genç öğretmenlerimizin ve senelerdir mağdur olan bizlerin, bu kölelik çarkında daha
fazla kullanılmasının engellenmesi ancak devletin öğretmen ihtiyacını mesleğin gerçek mezunlarına istihdam sağlayarak kapatmasıyla gerçekleşecektir. Bu nedenle Ağustos'ta en az 55 bin atama yapılmalıdır" ifadelerini

kullandı.

Öğretmenler, 'Nimet bizi okula gönder', '55 bin atama gerçekti, hayal mi oldu', 'Çılgın proje biz miydik, çıldırdık' yazılı pankartlar taşıdılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.