Yeni elemana istifa belgesi imzalatmayın

Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) İl Müdür Yardımcısı Emin Yıldız, çok fazla eleman değiştiren işverenlerin, işe başlayan çalışanlarına işe başlarken istifa belgesi imzalattıklarını söyledi.

Çalışanları mağdur eden bu uygulamayı eleştiren Yıldız, “Tazminat vermemek ve sorumluluktan kaçmak için firmaların yaptığı bu uygulama hiç doğru değil” dedi.

SGK İl Müdür Yardımcısı Emin Yıldız, ANKA’ya yaptığı açıklamada, ilk işe girdiklerinde firmalar tarafından istifa belgelerinin de imzalatıldığını belirten vatandaşların işverenlerin yaptığı bu uygulama nedeni ile mağdur edildiklerinden dert yandıklarını ifade ederek, şikayetçilerin idari
işlemlere başvurması gerektiğine dikkat çekti.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.