Sözleşmeli elemana kadro müjdesi geldi

 Başbakan yaptığı açıklamada kamuda çalışan tüm sözleşmelilere kadro için çalıştıklarını belirtti. Seçimden önce yada sonra bunun gerçekleşeceğini vaadetti...

Kamuda sözleşmeli çalışan memurlara kadro müjdesi veren Başbakan Erdoğan, ilgili bakanların bu konuda çalışma yaptığını söyledi. Erdoğan, "Hazırlığı yapıp bitirdikten sonra Kanun Hükmünde Kararname'ye yetiştirilmeye çalışıyorlar. Girebilirse orada aksi taktirde 12 Haziran
sonrasında sözleşmelilerle ilgili kadro yolunu açmış olacağız." dedi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.