Gölbaşı Halk Eğitim Merkezi'nde doğalgaz kursu verilmeye başladı.
Gölbaşı Halk Eğitim Merkezi Müdürü Ali Kaya, "Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğümü'zde 2010-2011 eğitim öğretim yılında ilçemizde doğalgaz kursu açılmıştır. İlçemizde doğalgazın gelmesiyle birlikte yoğun talep vardı. Bizde bu nedenle bu doğalgaz kursunu Gölbaşı Halk Eğitim Merkezi'nce açtık. Kursumuz 32 saatlik olarak açılmıştır. Kursu başarılı şekilde bitirenlere kurs
bitirme belgesi verilecektir. Kursumuza 74 kursiyer devam etmektedir" dedi.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.