eski hükümlüye kaynakçılık kursu

Salihli Cumhuriyet Başsavcılığı Koruma Kurulu Başkanlığının önderliğinde, Salihli Cumhuriyet Başsavcılığı Denetimli Serbestlik ve Yardım Merkezi Şube Müdürlüğü, Salihli İş-Kur Şube Müdürlüğü ve Salihli İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün ortaklaşa hazırladıkları proje kapsamında, 15 eski hükümlüye yönelik kaynakçılık kursu açıldı. Salihli Endüstri Meslek Lisesi'nde haftada dört gün olmak üzere toplam 240 saat ders alacak olan kursiyerlere kurs sonunda sertifika verilecek.
kaynakçılık kursu
İş Kur Salihli Şube Müdürü Huriye Özcan, İş Kur Salihli Şube Müdürlüğü, Salihli Endüstri Meslek Lisesi ve Salihli Denetimli Serbestlik ve Yardım Merkezi Şube Müdürlüğü arasında protokol imzalandığını söyledi. Salihli'de, kaynakçılık alanında büyük açık olduğunu gördüklerini anlatan Huriye Özcan, şöyle konuştu: "Yapmış olduğumuz protokol çerçevesinde 15 eski hükümlüye haftada 4 gün toplam 48 gün 240 saat kaynakçılık kursu açtık. Kursa gelen hükümlüler günlük 15 lira ücret alacaklar. Kurs sonunda Milli
Eğitim Bakanlığı'ndan onaylı kaynakçılık belgesi
verilerek ilçemizde büyük oranda ihtiyaç duyulan kaynakçı eleman ihtiyacının bir bölümüne katkı sağlanacağına inanıyoruz. Bu proje için 16 bin 340 TL kaynak tahsisi sağlanmıştır."

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.