Adana iş sağlığı kongresi

TMMOB Makine Mühendisleri Odası Adana Şubesi tarafından düzenlenen "VI. Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Kongresi" sona erdi.
Kongrede 3 gün süreyle gerçekleştirilen 6 oturumda iş sağlığı ve iş güvenliği sorunları ve çözüm önerileri tartışıldı.
MMO Adana Şube Başkanı Hüseyin Atıcı, kongrenin amacına ulaştığını, hazırlanan sonuç bildirgesinin de kamuoyu ile paylaşılacağını söyledi. Atıcı, kongreye ilginin büyük olduğunu, bu ilginin 3 gün devam ettiğini, katılımcı sayısının da bine yaklaştığını kaydetti.
Öte yandan, İş Sağlığı ve Güvenliği kongresinin düzenlenmesinde
emeği geçen Düzenleme ve Yürütme Kurulu üyelerine birer teşekkür belgesi verildi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.