Zirve üniversitesi teknik eleman yetiştirme kursunu başlattı

 Sanayi üretimine destek amacı ile zirve üniversitesi teknik eleman yetiştirme kursu başlatmış bulunmaktadır.
Zirve Üniversitesinin, "Elektrik Güvenliği ve Kalitesi Alanında Teknik Eleman Yetiştirme" projesi başlattığı bildirildi.

Zirve Üniversitesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Zirve Üniversitesi Sanayi İşbirliği (ZÜSİM) ve SODES işbirliğiyle başlatılan proje kapsamında 100 kişiye eğitim verilecek.

Dört ay sürecek eğitim sonunda sertifika alacak kursiyerler Gaziantep sanayisinin ara eleman sıkıntısına bir nebze de olsa katkı sağlayacak.

Zirve Üniversitesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Bülent Yılmaz, sanayide, elektrik alanında kalifiye eleman açığı olduğunu, bunu kapatarak hem Gaziantep'e hem de Türkiye'ye
faydalı olmak için bu projeyi hazırladıklarını belirtti.

Gaziantep'in projeye ilgisinin her geçen gün artığına dikkati çeken Yılmaz, şunları kaydetti:

"Elektrik-elektronik alanında yeni projeler ve eğitim uygulamaları bekleniyor. Gelen memnuniyetler, yeni projeler geliştirme yönünde bizi teşvik ediyor. İlerleyen zamanda 'Temel Elektronik, PIC, PLC ve hatta CPLD ve FPGA Programlama' gibi yeni mesleki eğitim ve istihdam projelerini hayata geçireceğiz."

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.