Yozgat belediyesi bahçıvanlık kursu veriyor

Yozgat Belediye Başkanı Yusuf Başer, Yozgat'ın içinde yeşil değil, yeşil içinde bir Yozgat anlayışı ve vizyonu ile hareket ederek, şehrin daha yeşil ve daha güzel bir görünüme kavuşması için çalıştıklarını söyledi.
bahçıvanlık kursu başladı
Yozgat Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Park ve Bahçeler Müdürlüğü personeli için bahçıvanlık kursu düzenlendi. Belediye Gençlik Merkezi'nde düzenlenen Bahçıvanlık Kursu'na, Belediye Başkanı Yusuf Başer, Başkan Yardımcısı Tevfik Bozkurt ve Park, Bahçeler Müdürü Harun Aslan ve kursiyerler katıldı.
Kurs hakkında bilgi veren Belediye Başkanı Yusuf Başer, önce hayatını kaybeden Saadet Partisi Genel Başkanı Necmettin Erbakan için başsağlığı dileklerinde bulundu. Daha sonra Bahçıvanlık Kursu'nun, yeşil alan ve dikilen ağaçların bakımı açısından önemli olduğunu ifade eden Başkan Başer, "Daha yeşil daha güzel bir Yozgat için bir yandan yeşil alan tesisi ve bunların bakım çalışmalarını sürdürürken diğer yandan da eğitim çalışmalarımız devam etmektedir. Bu amaç doğrultusunda açmış olduğumuz bahçıvanlık kursunda, park ve bahçeler müdürlüğü personelimiz toprak yapısı, seracılık, budama, gübreleme, ilaçlama ve
peyzaj düzenlemeleri gibi bir çok konuda temel bilgilere sahip olacaklardır. Bu kurstan sonra arkadaşlarımızın bitkileri daha yakından tanıyarak daha güzel, yetiştirme, bakım ve uygulama tekniğine sahip olacaktır" dedi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.