Memur-Sen Genel Sekreteri ve Sağlık-Sen Genel Başkanı Mahmut Kaçar, 2010 toplu görüşmelerinde mutabakata varılan sözleşmeli personele yeni alımlar öncesi nakil hakkı ile ilgili Devlet Personel Başkanlığı'nın hazırladığı taslağın Maliye Bakanlığı'na gönderildiğini bildirdi.
Kaçar, Maliye Bakanlığı Müsteşarı Naci Ağbal ile yaptığı görüşmede, sözleşmeli personele kamuya yeni alımlar öncesinde nakil hakkı verilmesi konusunun gündeme geldiğini belirterek, sözleşmeli Personel Çalıştırma Esasları'nda değişiklik getiren düzenlemenin, Maliye Bakanlığının onayının ardından Başbakanlığa sevk edileceğini söyledi. Maliye Bakanlığı'na sunulan söz konusu düzenlemeyle kamu kurumlarına alım yapılmadan önce, ilan edilen boş pozisyonlar için, önce sözleşmeli personelin talepleri
karşılanacak.
Kaçar, Maliye Müsteşarı ile görüşmesinde, Torba Yasa ile damga vergisi ödemekten kurtulan sözleşmeli personelin 2011 yılı hizmet sözleşmeleri nedeniyle kesilen
damga vergilerinin iadesini de istedi. Hizmet sözleşmeleri nedeniyle 2011 yılında aile hekimleri yaklaşık 1200, aile sağlığı çalışanı 400 TL, 4/B kapsamındaki sözleşmeli personel yaklaşık 160 TL, 4924 kapsamında çalışan sözleşmeliler 180 TL damga vergisi ödedi.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.