Siirt il özel idare 11 kişi aldı

Siirt İl Özel İdare'sine yeni atanan 11 personel, İl Genel Meclisi'nde İl Genel Sekreteri Mahmut Kurtuluş tarafından tanıtıldı.
il özel idare eleman aldı
İl Özel idare teknik ve şehir planlama kadrosunu güçlendirme amacı ile atanan 6 memur ve 5 mühendis olmak üzere toplam 11 personel, İl Genel Meclisi tarafından tanıtıldıktan sonra göreve başladılar. Yeni göreve başlayan personelleri tanıtan Mahmut Kurtuluş, personellerin çalışmaya başlamasıyla Siirt'e büyük katkıları olacağını belirterek, "İlimizin teknik ve şehir planlayıcı konusunda ihtiyaç olan personel listesini biz daha önce bakanlığa iletmiştik. Bu sene ihtiyaçlarımız doğrultusunda 12 personel
ataması gerçekleştirildi. Atanan Personellerden bir tane Polis kadrosuna geçtiği için bize 11 personel atandı. Yeni ataması yapılan personellerden 1 Bilgisayar Mühendisi, 2 İnşaat Mühendisi, 1 Harita Mühendisi, 1 Şehir Planlayıcısı ve 6 memur toplam 11 personel göreve
başladı. Bu personellerimizin çıkaracağı çalışmalar ile Siirt ilimiz en iyi şekilde faydalanacağını ve İlimizin gelişimi açısından katkıları olacağına inanıyorum" dedi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.