Bu işsizlik arasında neden araştırmalarıda yapılmıyor değil. İşte işsizliğimizin yegane nedeni, iş beğenmemek!
Türkiye İstatistik Kurumu'nun İl Düzeyinde Temel İşgücü göstergelerine göre, en çok işsizliğin olduğu il Adana! Halbuki Adana İŞKUR, 81 ilde en başarılı olan şube! İş beğenmeyenlerin bahanesi ise ortak:Türkiye İstatistik Kurumu'nun (TÜİK) İl Düzeyinde Temel İşgücü göstergelerine göre, Türkiye genelinde işsizlik oranının yüzde 14 olduğu 2009 yılında, yüzde 26.5 ile işsizlik oranının en yüksek olduğu il olarak açıklanan Adana'da, işsizlerin önemli bir bölümünün ''belim ağrıyor'' gerekçesiyle masa başı dışında başka iş istemedikleri bildirildi.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı tarafından 81 il arasında yapılan değerlendirme sonucunda geçen yılki çalışmalarından dolayı performans ödülü alan İŞKUR Adana İl Müdürü Haşim Meydan, Adana'nın her ne kadar işsizlikte rekor kırsa da işsizlerin profili incelendiğinde önemli bir
bölümünün vasıfsız ve ''ne iş olursa yaparım'' diyenlerden ancak, iş bulunduğunda da beğenmeyenlerden oluştuğunu belirtti.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.