Memur olma yaşı 35 olacak

memur yaşı
Artık insanlar geç yaşta okul bitirip geç yaşta iş aramaya başlıyor. İşte tam bu nedenle Maliye bakanlığımız memur olma yaşını arttırdı. Diğer bakanlıklarında aynı uygulamayı kullanacakları düşünülmekte.  Maliye Bakanı Şimşek, kendi bakanlığına bağlı birimlerde kamuya sınavla eleman alma yaşını 30’dan 35’e çıkardığını, bunun bütün kamuda uygulanması için de azami gayret sarfettiğini söyledi.

Şimşek, az önce Twitter'dan 3 ayrı mesaj yayınladı.

İlk mesajında "Bugünkü sohbetimizin asıl konusu bir çok arkadaşımızın, vatandaşımızın merakla beklediği bir konuda bir müjde olacak" diyen Şimşek, ikinci mesajında "Bakanlığıma bağlı birimlerde kamuya sınavla eleman alma yaşını 30’dan 35’e çıkarıyorum" ifadesini kullandı.

Şimşek son twitinde ise memuriyete alım yaşını yükseltmenin bütün kamuda
uygulanması için azami bir gayret sarfettiğinin altını çizdi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.