![]() |
| memur yaşı |
Şimşek, az önce Twitter'dan 3 ayrı mesaj yayınladı.
İlk mesajında "Bugünkü sohbetimizin asıl konusu bir çok arkadaşımızın, vatandaşımızın merakla beklediği bir konuda bir müjde olacak" diyen Şimşek, ikinci mesajında "Bakanlığıma bağlı birimlerde kamuya sınavla eleman alma yaşını 30’dan 35’e çıkarıyorum" ifadesini kullandı.
Şimşek son twitinde ise memuriyete alım yaşını yükseltmenin bütün kamuda
uygulanması için azami bir gayret sarfettiğinin altını çizdi.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.