Mayıs ayında 13 bin 922 memur alımı yapılacak

ÖSYM Başkanlığı daha önce açıklamış olduğu 2011 yerleştirme takviminde, 4 yerleştirme işlemine yer vermişti. Başkanlık yeni bir takvim daha belirledi. Buna göre Tarım Bakanlığı sözleşmeli personel alımına 10-16 Mart 2011; Çevre ve Orman Bakanlığı sözleşmeli personel alımına 15-18 Haziran; Sağlık Bakanlığı 2. sözleşmeli personel alımına ise 23-28 Haziran 2011 tarihleri arasında başvuru alınacak. Aşağıda gösterilen yerleştirme işlemleri 4B'li personel alımlarını göstermektedir. Bu yerleştirme işlemlerinde de sadece 2010 KPSS puanları kullanılacaktır. Yerleştirmede en dikkat çeken bölüm ise Sağlık Bakanlığının 2. yerleştirme takvimidir. Buna göre ikinci 4B'li sağlık personeli alımına başvurular Haziran ayı içinde alınacak.Tarım ve Köyişleri Bakanlığı ile Çevre ve Orman Bakanlığının sözleşmeli personel alımları, takvime yeni eklenmiştir.

2011 Mayıs ayında yapılacak olan KPSS 2011/1 memur atamalarında 13 bin 922 memur alınacaktır. KPSS 2011/1 yerleştirmeleri 2010 KPSS sonucuna göre yapılacak olan son yerleştirme olacaktır. Bundan sonraki genel yerleştirme 2011 yılının kasım ayında yapılacak olup bu
yerleştirmede 2011 KPSS sonuçları kullanılacaktır.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.