Artık ne iş olsa yaparım abi dönemi sona erdi. elinde bir meslek sertifikası yada diploması olmayanlar çoğunlukla işsiz kalıyor, her işi yapsa da...
Adana Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavirler Odası ile İş-Kur İl Müdürlüğü ortaklığında organize edilen; 'Ön Muhasebe' ve 'Bilgisayarlı Muhasebe' kursları tamamlandı.
Adana Vali Yardımcısı İbrahim Avcı, artık işletmelerin hatır gönülle eleman almadığı gibi 'her işi yaparım' döneminin de geride kaldığını vurgulayarak, Türkiye'nin mevcut
iş gücü potansiyelini ekonomik verimlilik temelinde iyi değerlendirmesi gerektiğini vurguladı.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.