Yenimahalle Belediyesi'nin işsizlere iş imkanı sağlamak üzere İŞKUR ve OSTİM Mesleki Eğitim Merkezi yaptığı ortak çalışma meyvelerini vermeye başladı.
Mesleki Eğitim Merkezi'nde Bilgisayar Mesleki Eğitim Kursu'nu başarıyla bitiren 20 kursiyer, sertifikalarını Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar'ın elinden aldı. İşsiz vatandaşlara yeni bir meslek kazandırmaktan dolayı duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Yaşar, "Bu kursumuz sayesinde en kısa zamanda iş hayatına atılarak ülke ekonomisine ve kendinize katkıda bulunmanız bizim için en büyük mutluluktur" dedi.
Türkiye'nin en büyük sorununun işsizlik olduğunu belirten Yaşar, meslek okullarına daha fazla önem vererek işsizliğin önüne geçilebileceğini söyledi. Başkan Yaşar, göreve gelmelerinin üzerinden iki yıl geçtiğini bu zaman zarfında değişik meslek gruplarında yüzde 65'i üniversiteli olmak üzere 15 bin iş başvurusu aldıklarını belirtti. Yaşar, "Artık iş bulmak özellikle de bir mesleği yoksa çok zor. Üniversiteyi bitirmelerine rağmen yıllarca iş bulamayan bir sürü gencimiz var. Bu nedenle meslek liselerine
önem vermeli ve ara eleman yetişmesine katkıda
bulunmalıyız" diye konuştu.
OSTİM Mesleki Eğitim Merkezi Müdürü Celalettin Erbay ve kursiyerler de Başkan Yaşar'a meslek kursu imkanı sağladığı için teşekkür ettiler.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.