Sağlık-sen geriye dönük nöbet ücreti başvurusu yaptı

Sağlık-Sen, Sağlık Bakanlığı'nda 4924 Sayılı Kanun kapsamında çalışan sözleşmeli personelin Tam Gün Yasasının yürürlüğe girdiği 30 Ocak 2010 tarihinden itibaren tuttuğu nöbetlerin karşılığının ödenmesi talebiyle Sağlık Bakanlığı'na başvurdu.
Sağlık Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı'na yapılan müracaatta, 30 Ocak 2010 tarihinde yürürlüğe giren Tam Gün Yasası ile sözleşmeli personele nöbet ücreti hakkı geldiği halde 4924 Kapsamındaki sözleşmelilerin bu haktan yararlandırılmadığına dikkat çekildi. Maliye Bakanlığı Bütçe ve Mali Kontrol Genel Müdürlüğü'nün, Sağlık Bakanlığı'na gönderdiği 28 Ocak 2011 tarihli
görüşüne yer verilen başvuruda, izin suretiyle karşılanmayan nöbet saatlerinin, ilgili yasaya göre geriye dönük hesaplanarak elde
edilecek tutarın ilgili personele ödenmesi konusunda taşra teşkilatlarına talimat verilmesi talebinde bulunuldu.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.