MUHASEBE ve bilgisayar alanında ihtiyaç duyulan ara eleman açığının kapanması, lise ve 2 yıllık yüksekokul mezunlarına meslek kazandırılması amacıyla 3 kuruluşun işbirliğinde düzenlenen bilgisayarlı muhasebe kursu sona erdi.
1 Şubat 2011 Salı günü ALTSO Meclis Toplantı Salonu’nda düzenlenen törenle kursiyerlere sertifikaları Oda Başkanı Kerim Aydoğan ve Alanya SMMMO Başkanı İffet Kan tarafından verildi.
Kursun 376 saatlik bir program dahilinde gerçekleştirildiğini anlatan SMMMO Başkanı İffet Kan, 50 kişinin katıldığı kursta 44 kişinin sertifika almaya hak kazandığını söyledi.
ALTSO Başkanı Kerim Aydoğan ise, geçen yıl düzenledikleri çeşitli eğitim programları ile 6 bini aşkın kişiye sertifika verildiğini belirterek, ara elemanların tam eğitim almalarının
önemine dikkat çekti.
Aydoğan, oda olarak turizmden ticarete, hemen hemen her sektörde ara eleman yetiştirilmesi amacıyla kurslar düzenlediklerini ve bu konuda kendilerine gelecek işbirliği taleplerini de değerlendirdiklerini söyledi.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.