Meslek lisesi mezunu yeni elemanın sigortasını bakanlık ödeyecek

 Aklıma gelen madem istihdam yaratmak için işverenin yükünü azaltıyorsunuz neden sigorta pirimini tamamen kaldırmıyorsunuz, hem bu uygulama sadece işverenin işine geliyor... İşçi yine işçi...

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Ömer Dinçer, Torba Yasasında yaptıkları yeni düzenleme ile Meslek Lisesi ve Meslek Yüksekokulu Mezunlarını istihdam eden işletmelerin 2 yıl süresince sosyal güvenlik primlerini yatıracaklarını söyledi.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Ömer Dinçer beraberinde yanı sıra Vali Ulvi Saran, AK Parti Malatya Milletvekilleri Mücahit Fındıklı, Ömer Faruk Öz ve Öznur Çalık, Malatya Belediye Başkanı Ahmet Çakır, AK Parti İl Başkan Vekili Bülent Tüfekçi ile birlikte Ticaret ve Sanayi Odası'nı ziyaret ederek, burada iş adamları ile bir araya geldi.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Ömer Dinçer, burada yaptığı konuşmasında
Meslek Yüksekokulları'nın her ilde bir birine tekrar eden bölümler yerine yerel ihtiyaçlara yönelik bölümler açmasının daha olumlu olacağını söyledi.


Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.