Iğdır İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nde (MEB) çalışan şef, memur ve hizmetlilere yönelik kurum içi hizmet kalitesinin artırılmasıyla ilgili seminer verildi.
Seminerin açılışında bir konuşma yapan Iğdır İl Milli Eğitim Müdürü Bekir Aksoy, bu çalışmanın kurumlarında çalışan personellere iş ve işlemlerde yararlı olacağını söyledi. Aksoy, seminerle kuruma gelen ziyaretçilerle olan diyaloglarda daha iyi iletişimin sağlanması, kurumda daha kaliteli ve örnek çalışmalar ve yeni projelerle dahi iyi bir çalışma ortamı kurmayı amaçladıklarını kaydetti. Eğitim camiası olarak buna benzer proje, seminer ve iletişim konusunda çalışmaların devam ettiğini ifade eden Aksoy, "Personellerimizle beraber ilimizde örnek kurum olma gayretleri içerisindeyiz. İnanıyorum ki, Iğdır ilinde daha kaliteli eğitimin sağlanması ve iş veriminin artması için arkadaşlarımız gerekli gayretleri sarf edeceklerdir" dedi
AR-GE Birimi Şube Şube Müdürü Abdulselam Taluk ise, seminerle ilgili daha iyi bir çalışma ortamının sağlanması, kurum içinde diyalogların artması açısında gerekli olduğunu belirtti.
Daha sonra, bilişim ve bilgisayar kullanımı konusunda Bilgi İşlem Şubesi çalışanı Bilgisayar Öğretmeni Adnan Kalaycıoğlu, kurum kültürü ve kurumsal imaj, iletişim, etkili
konuşma ve zaman yönetimi konusunda ise İl Milli Eğitim Müdürlüğü AR-GE Birimi Kalite Formatörü Halis Aşut tarafından bilgiler verildi. Katılımcı personele, seminer sonunda belge verileceğini kaydedildi.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.