Malatyada yılda 1400 kişi işsizlik sigortası alıyor

Malatya'da her yıl ortalama bin 400 kişi, işten çıkartılmaktan dolayı işsizlik sigortasına başvuruyor.
İŞKUR Malatya İl Müdürlüğü'nden alınan bilgilere göre, işsizlik sigortası kapsamında 2010 yılı 2 bin 496 kişi başvuruda bulunurken, bin 913 kişiye işsizlik ödeneği verildi. İşsizlik sigortası ile ilgili kanunun yürürlüğe girdiği 2002 yılından bugüne kadar Malatya'da toplam 11 bin 452 kişiye işsizlik maaşı ödendiği kaydedildi. Bu rakam ise, Malatya'da yılda ortalama bin 400 kişinin kendi isteği dışında işten çıkartıldığını gösteriyor. İşsizlik maaşı, kendi isteği dışında işten çıkartılanlara ödeniyor.
Bu arada, Malatya'da 2010 yılında 246 kişiye İş Kaybı Tazminatı ödendiği belirtilerek
bugüne kadar Malatya'da toplam 496 kişiye İş Kaybı Tazminatı ödemesi yapıldığı aktarıldı.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.