Korkuteli Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü tarafından yoğun talep üzerine üçüncü kez kalorifer ateşçiliği kursu açılacağı belirtildi.
Özellikle kamu kurum ve kuruluşlarda çalışan kaloriferciler için açılacak olan kursun müracaatlarının 18 Şubat tarihine kadar Korkuteli Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğüne yapılabileceği belirtildi. Korkuteli Halk Eğitim Merkezi Müdürü Nazif Çatalkaya, ilçede kaloriferli bina sayısının çok olması nedeniyle her yıl kalorifer ateşçiliği kursu açıldığını belirterek, "Bu yıl iki kez açtığımız kursu, yoğun talep üzerine üçüncü kez açma kararı aldı. Toplam 64 saat sürecek olan kursu başarıyla tamamlayan kursiyerlere sertifika verilecek" dedi.
Çatalkaya, ilçede artan kalorifer ateşçisi ihtiyacını karşılamak ve vatandaşları meslek sahibi yapmayı hedeflediklerini de sözlerine ekleyerek, "Kalorifer ateşçiliği kursunda
ayrıca çevre temizliği ve hava kirliliğinin en aza indirilmesine yönelik bilgiler de anlatılıyor. Kalorifer ateşçiliği kursuna katılan kursiyerlerin artık çevrede daha bilinçli bir şekilde hizmet edeceklerine inanıyoruz" diye konuştu.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.